vrijdag 12 december 2008

Wie dit leest is nep

Er zijn dus mensen die andere mensen trucs aanleren over hoe je mensen kunt laten denken dat jij een aardig mens bent. Er zijn dus ook mensen die al die trucs al kennen en doorzien dat bepaalde mensen op die manier andere mensen manipuleren. En er zijn dus ook mensen die andere mensen vertrouwen omdat ze niet weten dat die mensen al die trucs hebben gebruikt om dat vertrouwen te winnen.

Dus,,, manipulatie met beelden gebeurt gewoon ook in reallife, in realtime, gewoon waar ik bij sta.

Het boekje dat ik vandaag kreeg ga ik niet lezen, ik blijf toch liever mezelf

2 opmerkingen:

Mark Deckers zei

Wat staat er altijd in die boekjes: dat je vooral ook jezelf moet blijven. Pffff, wat moet je dan met zo'n boekje? Overigens: reageren op weblogs valt niet onder die trucs?

NicoleGiling zei

Nee, want dan zou er staan "wie reageert is nep" maar ja, daar word ik geen schat van als ik dat zeg ;)) en hoe zit het dan met reageren op je eigen weblog,,, he, hoe moet dat nu weer!?