donderdag 25 september 2008

Testing, testing




1. Stel, er komt een bal op je af. Wat doe je?

Ik vang de bal en gooi em verder
Ik stap opzij en ontwijk de bal
Ik kop em terug
Ik stop de bal



2. Hoe groot is de bal?

Formaat stuiterbal
Formaat tennisbal
Formaat basketbal
Formaat skippybal
Formaat wereld



3. Welke kleur heeft de bal

Blauw
Geel
Groen
Rood
Kleurloos
Regenboog



4. Hoe hard komt de bal op je af

Lichtsnelheid
Vliegsnelheid
Autosnelheid
Fietssnelheid
Loopsnelheid
Slow motion





Zoals je merkt werkt deze test niet, dat komt omdat ik de juiste code niet heb. Wie kan mij helpen? Achter de antwoorden hangt een puntenscore die leidt naar de uitslag: het resultaat van de som van de punten. Wil je je eigen uitslag zien? Help mij dan zo snel mogelijk aan de code en je bent de eerste,,,

3 opmerkingen:

ivo zei

Staat in CID nr.23 van 2004.... (aldus een posting op computer idee forum). zoektermen: quiz maken
dit artikel gaat over een quiz maken in excel die een score weergeeft waarmee je uiteindelijk een uitslag krijgt. Leuk zo'n uitnodiging tot puzzelen!

ivo zei

en deze is ook leuk;)
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=274393/

NicoleGiling zei

haha! dat is de code van Egel! die had ik dus gebruikt maar deze gaat maar tot goed en fout. ik wil dus een resultaatscore die een venster met een tekst oplevert.

het artikel van CID ken ik niet (das meer PC he;))) en 2004, is die nog ergens dan? online?? want volgens mij is dat 'm wel!

dank zover!