zondag 12 oktober 2008

ㅞ¢¥Æ#+π≥ØØæ∏‡Â\##dingen!

5. RSS feeds vinden
eeehm, daar had ik al over geschreven, geloof ik. In elk geval vind ik ze makkelijk maar ben ik in de loop van de tijd zeer selectief geworden met toevoegen.
Foto’s en spelen met afbeeldingen
6. Ontdek Flickr, een van de populairste fotowebsites
Ja, leuk. Ik heb Flickr nu wel ontdekt maar verdwaal natuurlijk tussen de giga mooie plaatjes.
7. Flickr verder ontdekken
Op mijn blog vind je nu dus regelmatig foto’s van iedereen over een bepaald thema, lollig. ik ben zelf niet zo snel met uploaden, ze staan gewoon op mijn iPhone, lekker bijdehand.
Speeltijd
8. Online plaatjes bewerken
Ja, dat heb ik al wel eerder gedaan, leuk, maar ff geen tijd. Overigens is er ook Photoshop express waar je je eigen foto’s ook kunt bewerken: https://www.photoshop.com/express/index.html erg mooi.
9. Schrijf een posting over jouw visie op Web 2.0
wat, heh, moet dat nu!? Ben net lekker bezig..

1 opmerking:

Obdigi zei

Hoi weerwatgeleerd,

Zet je die foto's waarover je het bij ding 7 hebt nog eens op je blog? Dan kunnen we zien over welke thema's of foto's je het hebt.