zondag 12 oktober 2008

Visie-te

9. Schrijf je visie over web 2.0, alsof dat nog niet gedaan is door 6 miljard anderen. Tot nu toe vind ik eigenlijk het schrijven en het lezen het leukste. Al het andere is bijzaak totdat ik het nodig heb. Ken je dat? Al die nieuwe toepassingen, voor mij hoeft het niet als ik er eerst 3 pagina's over moet lezen. Ik wil erin duiken en dat het dan werkt en voor mij iets toevoegt. Er gaat natuurlijk nog van alles komen in deze cursus waar ik al wel mee werk. Maar wat mij betreft is het een hype waarbij zal blijken welke toepassingen overeind blijven en welke langzaamaan (of net zo snel als ze opkwamen) weer verdwijnen. De -echt- ware toepassingen vind je uiteindelijk op de iPhone, daar gaat het naartoe, alles op dat ene supermooie apparaat.. de 23dingen hadden wat mij betreft daarover mogen gaan. Iemand mijn mooie Koi vijvertje al gezien? Kom eens langs!

1 opmerking:

Obdigi zei

Hoi weerwatgeleerd,

Tsja, als je je opgeeft voor een orkest dan kies je ook voor hun muziekstijl en repertoire. Zo is dat ook met 23 Dingen, en daar staat geen iphone op het repertoire. Is er minimaal 1 Ding waar jij voor de klanten of collega's toekomst in ziet?
Je koi vissen zijn trouwens heel bewegelijk en ze zien er gezond uit!