dinsdag 28 oktober 2008

Blij bericht

Speeltijd
17. Bekijk een typische Web 2.0 site naar keuze
Enigszins opgewekt begin ik aan deze blog. Het einde komt eindelijk in zicht ;)). Moet ook wel want 1 november is de einddatum, zo hoorde ik gisteren.
Of het een typische web 2.0 site is weet ik niet maar wel dat er met de reacties serieus gewerkt wordt, en dat kun je lang niet van alle 2.0 sites zeggen, nietwaar? Ik kies vandaag voor mijnproefstation.
Toch ook wel een beetje om de arme NS een hart onder de riem te steken. Altijd maar die negativiteit rondom verbouwingen op stations, veiligheid op de rails en vertrektijden. Voorlopig reis ik al heel wat jaartjes met de NS en eerlijk is eerlijk: meestal gaat het reizen goed. Op de stations is het daarentegen een heel ander verhaal. Als je weleens in Arnhem komt, waar ik woon, dan weet je meteen wat ik bedoel maar over het algemeen genomen is een station toch vooral een plek waar je zo snel mogelijk van weg wilt gaan. En dan Leiden. Ik had echt nooit kunnen bedenken dat uitgerekend Leiden het proefstation van Nederland zou worden. Net zoals Duivendrecht een en al treurnis daaro. Een station waar je echt alleen maar komt om zo snel mogelijk over te stappen als het echt niet anders kan. Ik heb er weleens hutje mutje in de kou op een vre-se-lijk vertraagde trein staan wachten. Maar goed, men probeert er dus wat van te maken en iedereen mag meepraten. Er zijn wedstrijden, polls en er is informatie te vinden over alle nieuwe -nog te bouwen- stations. Mooie plaatjes erbij, trailers, mashups, ze doen hun best, dat zie je. Zet em op NS, maak er wat van!

Geen opmerkingen: