vrijdag 23 januari 2009

Ding 24 > Who Let the Dogs out?? < Go Poken!

Ja ja goed hoor, alle bibliotheken doen mee aan 23 dingen, maar wie weet dat verder ook?

In welke krant heeft gestaan dat bibliotheken innovatief bezig zijn, hoe goed het coachen binnen elke organisatie wordt opgepakt, wie de drijvende krachten achter dit alles zijn? Het resultaat liegt er niet om. Als ik nu met een school ga praten heb ik dat ook in mijn rugzak. Kijk maar eens wat dat op kan leveren, al die digitale toepassingen waar wij met z’n allen verstand van hebben.

Natuurlijk denkt iedereen dat wij van de boeken zijn. Het heeft ook geen zin om dat te ontkennen want zelfs al kom je met de Poken aan, het wordt toch wel neergezet naast de boekenkast en voor je het weet sta je ernaast om uit te leggen wat Poken nu weer met een bibliotheek te maken heeft ;))

Tegelijk is dat dus de uitdaging: hoe maak je aan je klanten duidelijk wat je nog meer te bieden hebt? En welke anderen kun je daarbij gebruiken? Juist, die mensen dus. En wij gaan het ze nu maar snel vertellen.

Ik heb al eerder geroepen dat we moeten contactmeerderen, en ik weet nu ook hoe: Ding 24 is een ding buiten de deur, je raadt het al,,,,, wij gaan ons eens lekker laten Poken


wordt vervolgd ….

1 opmerking:

Jouke zei

Pook er op los zou ik zeggen!