vrijdag 31 oktober 2008

Dag vogels, dag bloemen! Daar ben ik weer!

Afsluiting
23. Evalueer wat je in de afgelopen tijd hebt geleerd
Wel leuk om dat even te googlen: "23 dingen is voor mij"… laatst hoorde ik dat zo’n 150 bibliotheken meedoen aan 23dingen, google geeft 136 resultaten en allemaal positief. Die van mij staat er als het goed is nu ook bij: 23 dingen is voor mij het einde!

Het was wel leuk en niet leuk. Wel leuk omdat ik net in mijn nieuwe baan gestart was en daardoor het bloggen zelf meteen als uitlaatklep ging gebruiken. Niet leuk omdat ik geacht werd te bloggen over de 23dingen.
Wel leuk omdat ik al bekend was met de meeste dingen en ik met mijn Apple ook nog iets toe kan voegen. Niet leuk omdat ik vooral ergens in geïnteresseerd moet zijn om er meer van te willen weten. En ik ben natuurlijk nooit in 2-3 maanden tijd geïnteresseerd in 23 verschillende dingen. Jij wel? Gelukkig heeft Zwolle meer tijd genomen, want ik leer snel, of niet.

Ik ben blij dat het klaar is. Nu ben ik eindelijk 'vrij' om te besluiten om te stoppen of verder te bloggen over de dingen waar ik het zelf over wil hebben. En reacties op anderen geven, en twitteren, en apps installeren op mijn iPhone, recepten uploaden op iPhonerecepten van Jan David, en in de tuin gaan werken in het weekend. Uit dat ding!

Geen opmerkingen: