donderdag 31 juli 2008

Ondertussen op de zomerschool

Het is natuurlijk veel te warm om door te werken en helemaal om achterstallige 23dingen te doen. Valt me op dat ik niet de enige ben die een beetje achterloopt met de cursus. Daarom mezelf maar even een schop onder de kont geven: binnenkort volgen meer dingen. Zo, die staat. Daarnaast ga ik ook meer kijken naar en reageren op andermans resultaten. In de wandelgangen hoor ik er wel over maar ik volg er maar weinig in het echt. En aangezien dat juist de kick geeft om door te gaan doe ik meteen een oproepje aan iedereen die dit leest om meer bij anderen te reageren. Te beginnen bij mij natuurlijk ;))

4 opmerkingen:

Unknown zei

You Go Nicole!

:-)

ivo zei

en dit is ding #??

stubje zei

en dus kom ik ook maar even bij je kijken en een reactie achterlaten, dat is misschien ook nog een idee......om niet alleen in de eigen organisatie commentaar etc achter te laten maar ook de ´externe´ blogs van 23 dingen te lezen. Dus ik sluit me bij Edwin aan: you go girl!!!!!!!!!!

ivo zei

Hoe lang gaat de zomerschool nog door? buiten is het al heftig herfst ... (en te zien aan mijn mailbox komt Nederland weer serieus op gang!