dinsdag 1 juli 2008

Been there, done that


Ondertussen ben ik zelf dus ook bezig met 23 dingen. Blijkt dat je er ook af en toe iets over moet schrijven;)) Nou, komt ie:

Introductie
1. Lees dit weblog en ontdek waar deze cursus over gaat: done that
Bloggen
2. Richt je eigen weblog in en plaats je eerste berichten: done that
3. Meld je weblog aan en begin je ontdekkingsreis: done that
RSS en RSS feeds vinden
4. Maak je leven eenvoudiger met RSS: mijn leven was al heel eenvoudig met RSS. Met Apple is RSS namelijk ingebouwd in Safari. Als ik op een site kom waar RSS op zit, herkent ie dat en kan ik met een druk op de knop de site in mijn bladwijzerbalk onderbrengen. Netvibes? Niet nodig voor mij. Hierboven een plaatje van mijn bladwijzeroverzicht. In de balk zie je dezelfde woorden staan. BTW: op mijn spiksplinternieuwe MacBook heb ik er nog niet zoveel instaan, ik ontdekte dat dat een stuk rustiger leeft...

Toegift

1 opmerking:

Obdigi zei

Hoi weerwatgeleerd,

An Apple a day keeps Netvibes away! Uit andere blogs merk ik dat weinig collega’s Apple hebben, want de meesten beschrijven hun inspanningen met Netvibes. Zoals jij het beschrijft gaat het bij Apple haast vanzelf. Handig om te weten.