zondag 29 juni 2008

Ruilen?

Handig, zo'n netwerk waarbij je weet wie wat aan het ontwikkelen is. Door het werken bij de VOB heb ik een aardig overzicht gekregen wat er zoal landelijk, provinciaal en lokaal ontwikkeld wordt en hoe snel dat gaat. Niet voor niets dat ik nu in Zwolle terecht ben gekomen ;))

Maar hoe blijf ik nu bij? Hoe kom ik erachter dat wat ik hier voor Zwolle zit te doen niet ook al elders gedaan is? Natuurlijk is er het virtuele netwerk op Ning, en mijn ex-collega's ben ik natuurlijk niet meteen uit het oog verloren, maar het is toch anders als je weer in de bibliotheek werkt. Ik wil zo graag de blik op de buitenwereld gericht houden.. en uitwisselen, ruilen, leren van elkaar, elkaar bezoeken enz.

Misschien dat we daarvoor ook een tooltje kunnen bedenken, of gewoon een wiki. Ik ga dr nog eens over brainstormen.

Geen opmerkingen: